2013. december 25., szerda

Chapter 2.~Ellenség

Hello everybody!Sajnálom,hogy csak most jelentkezem nektek a résszel,de alig van időm gépközelbe kerülni!De nem rizsálok itt nektek,sokkal fontosabb a 2. rész! :)
xoxo Fancsi
_________________________________________________________________________________

A kuckóban minden léptünket hangos padlórecsegés kísérte.Logikus,hiszen a ház nem éppen egy luxusvilla volt,pláne nem egy ma épített.Éppen a konyhához értünk,amikor Louis hirtelen megtorpant előttem,és egy gyors mozdulattal megfordult a tengelye körül.
   - Még be sem mutattam a lakótársam!-nézett rám Louis.Megfogta a csuklóm,és egészen egy számomra eddig nem látott szoba ajtajáig vonszolt.Ujjai még akkor is kezemen pihentek,mikor kopogás nélkül berontott a helységbe.
A szobában csupán egy ágy volt,amin egy lány ücsörgött.Mintha várt volna valakire.Louis odament hozzá,majd egy csókot lehelt az ajkára.Kissé irigy voltam a csajszira.Hatalmas tengerkék szemei csak úgy világítottak a sötét szobában,hosszú barna haja,alig látható csatokkal volt félretűzve.Divatos,szegecses bakancsot,rövidnadrágot és egy szürke rövid pólót viselt.
Kétségtelen,jó stílusérzékkel lett megáldva.Ki vagyok én mellette az ómódi farmeremben meg a szánalmas lila felsőmben?Igen,ő már az újkorhoz méltó divat szerint öltözködik.Én meg..talán az őskori szerint.
Visszazökkentettem magam a valóságba,és próbáltam nem arra gondolni,hogy nálam még egy kalap szar is divatosabb.
-Chachi,ő itt Amy.Amy,ő itt Chachi.-mutatott be minket egymásnak Louis.
-Csá!-biccentett Amy.
-Szia!-köszöntem vissza.
Louis köztem és Amy között kapkodta a fejét jobbra,balra,miközben vadul vigyorgott,mire Amy kérdőn felé pillantott.
-Mi az?-kérdezte felvont szemöldökkel.
-Mi lenne bébi?-röhögött Louis,majd Amy fölé hajolt.Szinte tudtam,hogy most fogja megdugni.
-Ő..akkor én nem is zavarnék.-mosolyogtam kínosan,és hüvelykujjammal az ajtó felé mutattam,jelezve,hogy inkább távoznék.
-Ja,az jó lesz!-nézett felém Amy rikító kék szempárjával,majd egy gúnyos mosolyt intézett felém-kedves gesztus-miközben Louis szabadította szürke pólójától.
Megfordultam,s kifelé vettem az irányt.Heves lépteket téve gyalogoltam az előszobáig,ahol levettem a vállfáról a farmerdzsekim.Kezembe fogtam,majd lenyomtam a bejárati ajtó kilincsét.Éppen húztam volna be magam mögött,amikor meghallottam Louis hangját.
-Chachi,ne menj!Várj!-intett.
-Mégis miért ne menjek?-kérdeztem háttal állva.
-Lenne egy ajánlatom a számodra!-mondta,s lépteiből hallottam,hogy egyre közeledik felém.
-Mi lenne az?-motyogtam.
-Költözz ide!-vágta rá Louis azonnal.
-Mi?-fordultam meg egy gyors mozdulattal.
-Figyelj.Liam meghalt.A szobája üresen maradt,te meg úgyis egyedül élsz mostantól.Magad unatkoznál.Mert most őszintén,mit csinálnál?Keresztrejtvényeket fejtenél,mint az öregek?Vagy lássuk csak...nosztalgiáznál a nagy semmin?Chachi,18 éves vagy,könyörgöm.Semmi érdekes nem történt veled,ugyan min méláznál el?-mondta Louis,ami elgondolkodtatott.Igaza van.De..Amy utál engem,és én is őt.Nem bírnám vele.
-Louis,ez mind szép és jó,csak hát Amy és én...nem igazán sikerült összebarátkoznunk.-mondtam lehajtott fejjel.
-Ugyan.-lépett elém Louis-minden rendben lesz!
Ezt erősen kétlem.De,ha nem veszem Amyt figyelembe,talán tök jól ellehetek itt.
-Jó.Legyen.-feleltem némi szájhúzogatással.
Louis kacsintott,majd elindult vissza a szobájába.

                                                                   *****
Éppen a vacsorámat készítettem,amikor hangos kiabálás csapta meg a fülemet.Gondoltam,biztos a szomszédból jön.Pár pillanat múlva rájöttem,hogy egy erdőben vagyunk.Itt nincs szomszédság.Megálltam a kajakészítésben,és Amy szobája felé vettem az irányt.Bekopogtam,bár nem hiszem,hogy a nagy ricsajban lehetett hallani.Aztán kiderült,hogy mégis.Amy nyitott ajtót.
-Hidd el,teszek róla,hogy minél hamarabb eltűnj innen te ribanc!-ordította egyenesen az arcomba.
Louis lefogta a kezeit és bocsánatot kért,amiért Amy kellemetlen helyzetbe hozott.Ó,persze.Semmi baj,megbocsátok.Louis behajtotta az ajtót,és a barátnőjét csitítgatta.Visszaindultam a konyhába,hogy végre elkészíthessem a vacsorám.Folyamatosan azon agyaltam,hogy még nincsenek itt a cuccaim,nem késő még visszavonnom az ígéretem,miszerint ideköltözöm.Meg is van a holnapi első feladatom.Tájékoztatom Louist,hogy az intelligens barátnőjének köszönhetően,inkább hazahúzok a francba.
_________________________________________________________________________________

Tetszett a rész?Komizz,pipálj,és ha még nem tetted,iratkozz fel! :)
xoxo Fancsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése