2014. január 19., vasárnap

Chapter 3.~Igazság

Hi everybody!Sajnálom,hogy csak most jelentkezem az új résszel,de rettenetesen kevés időm van.Rengeteg a tanulnivaló,el vagyunk halmozva házi feladatokkal,teszteket írunk...Na de nem rizsálok tovább a suliról,úgysem érdekel senkit! :D Inkább a 3.rész az érdekesebb! :)
Jó olvasást! :)
xoxo Fanny K.
___________________________________________________________________________
                                                         /*Chachi szemszöge*/
Álmosan,kisírt szemekkel keltem fel az ágyról,melyen estém töltöttem. Ezernyi gondolat kavargott fejemben, melyek eszméletlen fájdalmat okoztak kobakomnak. Letöröltem az arcom,majd egy határozott mozdulattal lábaimra álltam. Louis szobájához vezető folyosón lassan csoszogtam végig régi,lyukas mamuszomban. Bekopogtam,de válasz nem érkezett,így hát még egyszer próbálkoztam. Mivel másodszorra sem kaptam semmiféle visszajelzést,benyitottam.Louis-t sehol sem találtam,éppúgy,mint Amy-t. Körülnéztem az összes szobában,minden zeg-zugot átvizslattam,de mintha elnyelte volna őket a föld.
-Hahó!Louis,Amy!Merre vagytok?-kiáltottam,hátha meghallják,de most is ugyanaz történt,mint az előbb. Semmi válasz. Jobbra-balra forogtam tengelyem körül,remélve,valahol észreveszem őket.
Már egy jó ideje hollétük kiderítésével foglalkoztam,amikor kopogást hallottam a bejárat felől. Gyors lépteket téve mentem a nyílászáró elé,amit pillanatok alatt kitártam. Bár ne tettem volna. Két rendőr állt a ház előtt,igazolványaikat tartva kezükben. Teljesen kétségbeestem. Mit akarhatnak ezek?
-Jó napot kívánok! Amy Simpsont keressük. - támadott le a rendőr.
-Jó napot! Ömm,jelenleg nem itt tartózkodik. - feleltem.
 -Kisasszony,maga a lakótársa? Megengedné,hogy körbenézzünk a házban? El kell végeznünk a házkutatást.
-N-nem,nem vagyok a lakótársa,csak a vendége. De,biztosúr, nin..- mondanivalómnak végére nem értem,hiszen a rendőr félbeszakított.
-Kisasszony,mi csak a dolgunkat végezzük,muszáj körbenéznünk.
-Hát,jó. Jöjjenek.- hívtam be a rendőröket,remélve,hamar elhúzzák a csíkot.- Szabad kérdeznem,miért keresik őt?
-Kollégáim kiderítették,hogy egy bizonyos Liam Payne nevű fiatalember halálhírét terjesztette.
Ebben a pillanatban megállt bennem az ütő. Ez a kis riherongy kitalálja,hogy a bátyám halott,miközben él és virul? Ez még viccnek is rossz volt.
-Biztosúr,kérem mondja,hogy ez csak egy rossz vicc?- kérdeztem levegő után kapkodva.
-Kisasszony,ez az igazság! De nyugodjon meg,a bátyjának semmi baja sincs.- felelte a rendőr viszonylag nyugodt hangon,amitől egy kissé lecsillapodtam. De még mindig nem bírtam elhinni,hogy ez a mocskos ribanc a bátyám halálhírét terjesztette.
-Kérem,lehetne még egy kérésem?- kérdeztem elcsuklott hangon.- Akkor kié volt a holttest?
-Liam egyik ismerőse,aki a megszólalásig hasonlított rá.
                                                                          ****
A rendőrök munkájuk végeztével elhagyták a házat,így hát ismét egyedül maradtam az erdei házikóban. A lekapcsolt tévét bámulva csak sírtam és sírtam. Igaz,hatalmas megkönnyebbülés tudni,hogy Liam él,de azért mégis bántott,hogy hogy tehetett ilyet ez a senkiházi? Egyáltalán hol bújtatta? Már tegnap reggel óta itt vagyok. Akkor már nem volt itt. Nem értettem az egészet. Miért kell egymás után ennyi kudarcot átélnem? A szüleim halála,Liam kitalált halála,Liam életben levése. Ilyen és ehhez hasonló gondolatok cikáztak fejemben,mikor hirtelen ajtónyitódást hangja csapta meg füleim. Louis jött haza,egyedül volt. Nem szóltam hozzá. Hiábavaló lett volna. Végül ő törte meg a már-már kínos csendet.
-Liam nemsokára jön. Még valami izéről beszélnek vele a zsaruk.
-Hála az égnek!- fejeztem ki örömöm a hír hallatára.- Egyébként,mi lesz Amyvel?
-2 év baszi.- felelte egyszerűen.
-Ilyen könnyen veszed?-kérdeztem felvont szemöldökkel.
-Figyelj,itt játszotta nekem magát,hogy ''Jaj de sajnálom'', ''Ne legyél szomorú,majd iszunk rá'',meg hasonlók,közben meg ő volt az értelmi szerzője ennek az egésznek.- kiáltozta.-Hogy rohadna meg.
Louis kijelentése után nem sokkal kopogtattak,ma már sokadszorra. Liam rohant be az ajtón,én pedig szó szerint a karjaiba zuhantam.
-Cha! - húzott magához Liam.-Nagyon hiányoztál.
-Te is! De hogy történt? Mi volt ez az egész?-kérdeztem.
-Holnap mindent megbeszélünk rendben? De most kibaszottul fáradt vagyok.- közölte.
-Oké! - feleltem mindenféle ellenkezés nélkül.


                                   

____________________________________________________________________________

Tetszett a rész?Komizz,pipálj,és ha még nem tetted,iratkozz fel! :)
xoxo Fanny K.


1 megjegyzés:

  1. http://mysticalstoriesreloaded.blogspot.hu/p/dijak.html helló, itt egy kis meglepi neked! :))

    VálaszTörlés